Jubileumskonserten 29.10.11

Aspirantene, juniorene og hovedkorpset skal spille på konserten i Åsatun på lørdag. Det blir en liten øving før konserten

Oppmøte for øving i Åsatun:

Hovedkorps 15.30

Junior 16.35, klare til å øve 16.45

Aspiranter 16.40, klare til å øve 16.50

Konserten begynner kl 18.00

konsert med TSM i Eidsvåg kirke

i morgon altså… konserten startar kl. 18.30. Musikantane møter kl. 17.30 nede i kjellaren i kyrkja, for å henga av seg, pakka ut instrument og byrja varma opp.  Annelise er der for å ta imot. Gjennomgang med Lene frå 17.50 – 18.15. Be sharp!  Hugs: instrument, fliser, notar, notestativ og smil.

Konsertantrekk: korpsskjorte (tek med noken ekstra til kyrkja i tilfelle), svart bukse/skjørt, svarte strømper og svarte sko.                                                     

 

 

Hjemmeseminar

Nå nærmer det seg Hjemmeseminar på Ulsetskogen skole!

Hovedkorps:

Fredag 18-20

Lørdag 10-18

Søndag 11-15

Junior:

Lørdag – fløyter 11-11.30, kornetter og trombone 11.30-12.00

Fellesøving 12.00-12.45

OG – kom et kvarter før pizzafesten for å spille sammen med hovedkorpset! (instrumentene kan stå på skolen fra øvingen tidligere om dagen)

Ta med instrument, noter, varme sokker og godt humør

Pizzafest lørdag ettermiddag for Hovedkorps og Juniorer kl 16-18