Borteseminar og årsfest

Hei alle sammen !
Vinterferien nærmer seg og helgen etter det er det klar for BORTESEMINAR OG ÅRSFEST  
OBS : Vi trenger flere foreldre som kan være med og overnatte under seminaret – helst også noen fedre
Dette er en fin anledning til å bli bedre kjent med hverandre og musikantene !
 
Seminaret er obligatorisk for hovedkorpset, men om noen er totalt absolutt forhindret fra å være med – gi beskjed så snart som mulig til enten dirigent Line eller Gisela (930 40 450).
Slikt er viktig å vite for oss bl.a. for innleie av gruppe-instruktørene.
 
Vel møtt !
Gisela (aktivitetsleder)

Årsfesten

Hei alle sammen !
 
Årsfesten til Åsane Janitsjar er flyttet til
 
søndag 11/3 kl 15 på Lone skole
 
dvs den slås sammen med hentekonserten etter hovedkorpset sitt borteseminar.
 
Årsfesten er for alle korpsets medlemmer, dvs aspiranter, juniorer og hovedkorps.
 
Lone skole er på Espeland, mellom Nesttun og Arna. Nøyaktig veibeskrivelse og mer info kommer senere.
Men husk å merke av dato allerede nå 🙂

Om ei veke er det årsmøte i Åsane Janitsjar. Då skal det velgast nytt styre  – og valgkommiteen har ingen lett jobb med å finna kandidatar. Me manglar framleis to, mogeleg tre til styreverv og to vararepresentantar. Styreleiar skal velgast på årsmøtet – for eit år. Dei andre verva er for to år.

I styret blir fire flinke folk sittande eit år til (to av dei deler eit verv). Dei to som har sagt ja til å vera med, er dyktige folk med lang fartstid i ÅJ.  Gamle styret kjem til å samla nye til styreseminar for å gje god innføring i generelt korpsarbeid og vegleiing og informasjon om våre tradisjonar og oppgåver.

Av  hendingar som kjem i nær framtid er årsfesten, Hordablæsten og eit kjempegøy samarbeidsprosjekt saman med Li og Flaktveit skolekorps, rockeband og dansarar. Og i juni blir det korpstur til London. Arbeid føgjer med dette, så klart, men når alle tek sin tørn, blir det gøy. Me har eit godt utgangspunkt: god økonomi, greie, flinke musikantar og flott, engasjert foreldregruppe.

Me treng altså å ha fullt styre i ein såpass stor og aktiv organisasjon. Me oppmoder difor folk til å mana fram innsatsviljen og ta kontakt med valkommiteen. Ring gjerne oss i styret dersom du har lyst til å nøla høgt og la deg leia i freisting til å prøva! Me veit ikkje koss me kan gjera det viss me ikkje får nok folk som vil – for alle har me travle tilvære.

Helsing for styret, Annelise Berger (avtroppande styreleiar)

Heimeseminar

LAURDAG 21. og  SØNDAG  22. januar. Musikalsk kick-off i det nye året. Gruppeinstruksjon laurdag frå 10-16. Fellesøving søndag frå 11-15. Lunsj begge dagane.

 

Tusen takk!

Me deler ut ros og takk til fabelaktig foreldregruppe. Tenk – lageret vart tømt i løpet av ei øving.  Og det berre to dagar etter at me fekk melding om at alt måtte vekk! Veldig veldig bra. Ekstra hurra til Ragnhild og Eirik som oppbevarer alle tinga vår så lenge dette varer. Ingen veit kor lang tid det skal ta. Ingenting av vårt med noke verdi vart øydelagd.

 

Godt nytt år til alle:)

Øvingane startar att komande onsdag 4. januar.  Det blir ein spennande vår med mykje kjekt på programmet. Juniorane og hovudkorpset startar med sin nye dirigent – Line Joa Tvedt. Hovudkorpset skal ha heimeseminar allereie 21. og 22. januar. Så er det Hordablæst i mars med borteseminar i forkant. For ikkje å snakka om tur til London når sommarferien byrjar. Følg med på aktivitetskalenderen her på heimesida vår!

Har du lyst å sitte i styre for Åsane Janitsjar?

Du velges da for 2 år, og er GARANTERT spennende oppgaver, nye bekjentskap og en unik mulighet for å bli kjent med korpsets indre liv.
Lang fartstid som korpsforeldre er IKKE nødvendig. Flere av oss som sitter eller har vært i styre kom inn som «ferske» korpsforeldre og har opplevd dette som en super måte å engasjere seg i våre barns fritid.

Dersom dette kan være av interesse eller du har spørsmål så gi en lyd! (ikke bindende). Valgkomiteen er snart i gang med ringerundre. 4 av styrets sittende medlemmer er ferdig med perioden sin nå, så vi trenger flere som er klar for en innsats!

Hilsen valgkomiteen:
Ingunn Hestness tlf 93003919
Verner Birkeland tlf 90695215
Åshild Brügger tlf 46619044

GOD JUL

Åsane Janitsjar spelar i Åsane Kyrkje på sjølvaste julafta: Musikantane skal møta kl. 12.30. Gudstenesten byrjar klokka 13.00. Ha på julestas og hugs julesong-arket!

Så startar høgtid og ferie.

Styret vil  også ønskja alle musikantane og deira føresette i god og fredeleg julehelg – og takka for god jobbing og flott musikk i  2011!